Sinivalkoinen surma a262b7316ef647ddb1b40570c4fe095b

Ajankohtaisjournalismi televisiossa -kurssi kevät 2017

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin kiinteäkokoinen upotus on laajasti yhteensopiva ja sopivin useimpiin käyttötarkoituksiin.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin responsiivinen eli mukautuva upotus soveltuu käyttöön responsiivisilla verkkosivuilla.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Miksi Suomessa tapahtuu henkirikoksia lähes kaksinkertainen määrä länsinaapuriimme Ruotsiin verrattuna, vaikka Suomea pidetään yhä yhtenä maailman turvallisimmista maista?

Päteekö edelleen sanonta "lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe", vai onko taustalla jotain muuta yhteiskuntaamme rakentunutta perimää?

Jyväskylän yliopiston journalistiikan opiskelijat päättivät ottaa asiasta selvää ohjelmassaan Sinivalkoinen surma.

Ohjelman studiovieraina ovat perheväkivaltaa ja sen interventioita tutkinut psykologian professori Juha Holma sekä Alibin päätoimittaja Mika Lahtonen. Lahtonen kertoo omista kokemuksistaan rikosjournalismista ja miltä tuntuu joutua väkivallan uhriksi alamaailman kostona.