Hyvinvointivaltio. Nyt 110ee14634b046f6b1938bc74931df3d

TV-työn jatkokurssi, kevät 2014

Onko Suomi enää hyvinvointivaltio? Onko nykyisellä hyvinvointivaltiojärjestelmällä tulevaisuutta? Jos on, niin millainen?

Jyväskylän yliopiston journalistiikan opiskelijoiden toimittamassa ajankohtaisohjelmassa selvitetään, miten suomalainen hyvinvointivaltiomalli toimii nyt, miten sitä haluttaisiin muuttaa ja mihin se on menossa. Aiheesta keskustelevat rajuun säästökuuriin joutuneen Jyväskylän kaupunginhallituksen puheenjohtaja Riitta Mäkinen ja suomalaista hyvinvointivaltiota amerikkalaisen silmin katsova professori Stephen Croucher.