Skip to content. | Skip to navigation

moniviestinlogo

Navigation

Sections Search
  • Home
  • Ohjelmat
  • Infoa
Advanced Search…
Home / Ohjelmat / Erillislaitokset / Agora Center / World Usability Day Jyväskylä 2014
Info
RSS feed

World Usability Day Jyväskylä 2014

Agora Päivä 13.11.2014 = World Usability Day Jyväskylä 2014: Avaus ja lounas, Keynote-esityksiä, Paneelikeskustelu, Agora väitöskirjapalkinto.

Avajaissanat. Agora Centerin teollinen IT & palvelut ja sen tulevaisuusnäkymät

30:50
Sacha Helfenstein. Professori Pasi Tyrväinen, Agora Centerin johtaja
17.11.2014

How to build an experience differentiation strategy for software business

31:02
Andrey Sirotkin, Tri, Yrittäjä, Original Lapland Roast
17.11.2014

Enterprise Experience: kokemuksellista laatua designin, bisneksen ja teknologian avulla

27:19
Pekka Toppi, Lead Designer, Onesto Services Oy
17.11.2014

Käyttäjälähtöinen pankin verkkopalveluiden uudistus

29:49
Jani Kykyri, Osastopäällikkö, Oy Samlink Ab
17.11.2014

Loistavan asiakaskokemuksen juuret ovat syvällä omassa organisaatiossa

29:12
Vesa Purokuru, Organisaatiokonsultti, Humap Oy
17.11.2014

Paneelikeskustelu: "Myyttejä ja totuus kokemuslähtöisestä bisneksestä... onko se vaivan arvoista?"

41:30
Vetäjä: Sacha Helfenstein, panelistit: Hanna Hämäläinen, Jani Kykyri (Samlink), Lasse Immonen (Onesto), Pasi Tyrväinen (JYU), Tero Tilus (SC5), Vesa Lappalainen (JYU) ja Vesa Purokuru (Humap)
17.11.2014
Navigation
  • Program World Usability Day Jyväskylä 2014
  • Media Page Octet Stream Avajaissanat. Agora Centerin teollinen IT & palvelut ja sen tulevaisuusnäkymät
  • Media Page How to build an experience differentiation strategy for software business
  • Media Page Octet Stream Enterprise Experience: kokemuksellista laatua designin, bisneksen ja teknologian avulla
  • Media Page Käyttäjälähtöinen pankin verkkopalveluiden uudistus
  • Media Page Octet Stream Loistavan asiakaskokemuksen juuret ovat syvällä omassa organisaatiossa
  • Media Page Octet Stream Paneelikeskustelu: "Myyttejä ja totuus kokemuslähtöisestä bisneksestä... onko se vaivan arvoista?"
  • | HAKA log in | JYU log in
  • English
  • Suomi

Jyväskylän yliopisto | Digipalvelut | Info | Anna palautetta tai kysy apua