Siirry sisältöön. | Siirry navigointiin

moniviestinlogo

Navigation

Sections Search
  • Etusivu
  • Ohjelmat
  • Infoa
Laajennettu haku...
Etusivu / Ohjelmat / Erillislaitokset / Agora Center / World Usability Day Jyväskylä 2014
Info
RSS-syöte

World Usability Day Jyväskylä 2014

Agora Päivä 13.11.2014 = World Usability Day Jyväskylä 2014: Avaus ja lounas, Keynote-esityksiä, Paneelikeskustelu, Agora väitöskirjapalkinto.

Avajaissanat. Agora Centerin teollinen IT & palvelut ja sen tulevaisuusnäkymät

30:50
Sacha Helfenstein. Professori Pasi Tyrväinen, Agora Centerin johtaja
17.11.2014

How to build an experience differentiation strategy for software business

31:02
Andrey Sirotkin, Tri, Yrittäjä, Original Lapland Roast
17.11.2014

Enterprise Experience: kokemuksellista laatua designin, bisneksen ja teknologian avulla

27:19
Pekka Toppi, Lead Designer, Onesto Services Oy
17.11.2014

Käyttäjälähtöinen pankin verkkopalveluiden uudistus

29:49
Jani Kykyri, Osastopäällikkö, Oy Samlink Ab
17.11.2014

Loistavan asiakaskokemuksen juuret ovat syvällä omassa organisaatiossa

29:12
Vesa Purokuru, Organisaatiokonsultti, Humap Oy
17.11.2014

Paneelikeskustelu: "Myyttejä ja totuus kokemuslähtöisestä bisneksestä... onko se vaivan arvoista?"

41:30
Vetäjä: Sacha Helfenstein, panelistit: Hanna Hämäläinen, Jani Kykyri (Samlink), Lasse Immonen (Onesto), Pasi Tyrväinen (JYU), Tero Tilus (SC5), Vesa Lappalainen (JYU) ja Vesa Purokuru (Humap)
17.11.2014
Navigointi
  • Program World Usability Day Jyväskylä 2014
  • Mediasivu Octet Stream Avajaissanat. Agora Centerin teollinen IT & palvelut ja sen tulevaisuusnäkymät
  • Mediasivu How to build an experience differentiation strategy for software business
  • Mediasivu Octet Stream Enterprise Experience: kokemuksellista laatua designin, bisneksen ja teknologian avulla
  • Mediasivu Käyttäjälähtöinen pankin verkkopalveluiden uudistus
  • Mediasivu Octet Stream Loistavan asiakaskokemuksen juuret ovat syvällä omassa organisaatiossa
  • Mediasivu Octet Stream Paneelikeskustelu: "Myyttejä ja totuus kokemuslähtöisestä bisneksestä... onko se vaivan arvoista?"
  • | HAKA log in | JYU log in
  • English
  • Suomi

Jyväskylän yliopisto | Digipalvelut | Info | Anna palautetta tai kysy apua