POMM1110 (kesä2021)

Monialaisten oppimiskokonaisuuksien perusteet
Sisältö
Mediasivu Solu 1 - Yleistä
Solu 1 - Yleistä
Mediasivu Solu 1 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 1 - Merkintöjä marginaalissa
Mediasivu Solu 1 - Ohjeet keskusteluun
Solu 1 - Ohjeet keskusteluun
Mediasivu Solu 3 - Yleistä
Solu 3 - Yleistä
Mediasivu Solu 3 - Miltä MOK näyttää?
Solu 3 - Miltä MOK näyttää?
Mediasivu Ääniklippi opehuoneesta 1
Ääniklippi opehuoneesta 1
Mediasivu Ääniklippi opehuoneesta 3
Ääniklippi opehuoneesta 3
Mediasivu Ääniklippi opehuoneesta 2
Ääniklippi opehuoneesta 2
Mediasivu Solu 3 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 3 - Merkintöjä marginaalissa
Mediasivu Solu 4 - Yleistä
Solu 4 - Yleistä
Mediasivu Solu 4 - Aktiiviset oppimisen lähestymistavat
Solu 4 - Aktiiviset oppimisen lähestymistavat
Mediasivu Solu 2 - Yleistä
Solu 2 - Yleistä
Mediasivu Solu 2 - Tieto- ja oppimiskäsitykset
Solu 2 - Tieto- ja oppimiskäsitykset
Mediasivu Solu 4 - Mistä liikkeelle?
Solu 4 - Mistä liikkeelle?
Mediasivu Solu 4 - Luovan kirjoittamisen harjoitus
Solu 4 - Luovan kirjoittamisen harjoitus
Mediasivu Solu 4 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 4 - Merkintöjä marginaalissa
Mediasivu Solu 5 - Yleistä
Solu 5 - Yleistä
Mediasivu Solu 5 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 5 - Merkintöjä marginaalissa
Mediasivu Solu 2 - Opettajan rooli oppimisen ohjaajana
Solu 2 - Opettajan rooli oppimisen ohjaajana
Mediasivu Solu 2 - Unelmien koulu
Solu 2 - Unelmien koulu
Mediasivu Solu 2 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 2 - Merkintöjä marginaalissa
Mediasivu Multidisciplinary learning - building bridges in teachers’ basic education and continuing education
Multidisciplinary learning - building bridges in teachers’ basic education and continuing education
Mediasivu Jälkipuinnit
Videolla opettajat käyvät läpi taidelähtöisen opetuksen toteuttamista oppilasryhmän kanssa, mistä on hyvä aloittaa, mitä tulee huomioida?
Mediasivu Alkuleikki - tutustuminen
Videolla tutustutaan toisiin osallistujiin. Tämä hyvä erityisesti silloin kun osallistujat ovat toisilleen vieraita, esimerkiksi eri luokkien oppilaita.
Mediasivu Norsu, palmu ja gorilla
Tutustumisleikistä voidaan edetä hieman monimutkaisempiin improvisointiharjoituksiin.
Mediasivu Draamasopimus
Recording 17.05.2023-14.36
Mediasivu Valokuva-albumi
Recording 17.05.2023-14.37
Mediasivu Still-kuva
Recording 17.05.2023-14.39
Mediasivu Tunnepatsas
Recording 23.05.2023-13.59
Mediasivu Lehtijuttu
Recording 23.05.2023-14.51
Mediasivu Kaksi ryhmää, kaksi henkilöä
Recording 24.05.2023-09.18
Mediasivu Ohikävely ja valintojen kuja
Recording 24.05.2023-09.45
Mediasivu Tulevaisuuskuvia
Recording 24.05.2023-10.23
Mediasivu Päähenkilön kehittely
Recording 25.05.2023-09.51
Mediasivu Haastava tilanne nuoren elämässä
Recording 25.05.2023-16.37
Mediasivu Etäännyttäminen
Recording 29.05.2023-07.24
Mediasivu Mistä taideperustaisessa oppimisessa on kyse?
Recording 29.05.2023-07.28
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 21.4.2021
published_with_subtitles 21.4.2021
published_with_subtitles 17.5.2023
published_with_subtitles 17.5.2023

Still-kuva

03:58
published_with_subtitles 17.5.2023

Tunnepatsas

03:33
published_with_subtitles 23.5.2023

Lehtijuttu

08:56
published_with_subtitles 23.5.2023
published_with_subtitles 24.5.2023
published_with_subtitles 24.5.2023
published_with_subtitles 24.5.2023
published_with_subtitles 25.5.2023
published_with_subtitles 25.5.2023
published_with_subtitles 26.5.2023