Journalismietiikan kysymyksiä video 01 - Journalistisen työn lait itsesääntely ja vakiintuneet tavat 775c53e653ce4a9498fe7d187e46e878

Moduulin Journalismietiikan kysymyksiä luentovideo Journalistisen työn lait, itsesääntely ja vakiintuneet tavat. Luennoitsijana Jyväskylän yliopiston journalistiikan yliopistonlehtori Lauri Haapanen.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin kiinteäkokoinen upotus on laajasti yhteensopiva ja sopivin useimpiin käyttötarkoituksiin.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin responsiivinen eli mukautuva upotus soveltuu käyttöön responsiivisilla verkkosivuilla.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Tämä tallenne on tekstitetty automaattisen puheentunnistuksen avulla, jonka vuoksi tekstityksessä voi olla epätarkkuuksia. Voit kytkeä tekstityksen päälle klikkaamalla lainausmerkkikuvaketta videoruudussa.

This recording is captioned using automatic speech recognition, which may result in inaccuracies in the captions. You can turn captions on by clicking the quotation mark icon on the video screen.