Kolmas osio: UUDET KOULUTTAUTUMISMAHDOLLISUUDET JA HENKILÖKOHTAINEN URAOHJAUS - Osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen: osaamisperustaisuus (Keski-Pohjanmaan Kesäyliopisto) 44cc2c524304450888f20d1e4469bfdb

Tavoitteena on tarjota muutoksessa tarvittavia oppimisen polkuja tulevaisuutta varten. Muutosvalmennuksen kolmannen askeleen toteuttajina ovat koulutusta tarjoavat tahot Kpedu, Centria, Jyväskylän yliopiston Avoin yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius ja Keski-Pohjanmaan kesäyliopisto.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin kiinteäkokoinen upotus on laajasti yhteensopiva ja sopivin useimpiin käyttötarkoituksiin.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin responsiivinen eli mukautuva upotus soveltuu käyttöön responsiivisilla verkkosivuilla.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.