21.10.2016 KM Tuomo Virtasen erityispedagogiikan väitöskirjan "Student Engagement in Finnish Lower Secondary School" tarkastustilaisuus. c85bbdd21b1041e9999af667c2672ebc

KM Tuomo Virtasen erityispedagogiikan väitöskirjan "Student Engagement in Finnish Lower Secondary School" tarkastustilaisuus. Vastaväittäjänä vieraileva professori Pasi Sahlberg (Graduate School of Education, Harvard University, USA) ja kustoksena lehtori Matti Kuorelahti (Jyväskylän yliopisto). Väitöstilaisuus on suomenkielinen.