Mitä uutta Moodlessa 3.9.-päivityksessä? 4c78ce2618394f029097ccd3cfac91fe

Tärkeimmät nostot opettajan ja opiskelijan näkökulmasta

• Muokkaustila päälle -painike
  • Aineistojen ja Aktiviteettien valitseminen: uusi kuvakelistaus ja välilehdet
  • Osallistujat -listassa suodatusmahdollisuus
  • vasemmasta reunassa on uusi Sisältöpankki -painike: voit tehdä H5P-aktiviteetteja ja hyödyntää kurssialueilla

Versiopäivityksessä asennettiin myös lisäosia, kuten

• 360 -palaute –aktiviteetti,
  • Turnitin-ominaisuus Tehtävä-aktiviteetissa sekä

******

•  Lisäksi extrana: lyhyt esittely Kirja ja Oppitunti -työkaluista, jotka hyödyllisiä vaihtoehtoja, jos opettajalla on runsaasti sisältöä!

Tämä tallenne on tekstitetty automaattisen puheentunnistuksen avulla, jonka vuoksi tekstityksessä voi olla epätarkkuuksia. Voit kytkeä tekstityksen päälle klikkaamalla lainausmerkkikuvaketta videoruudussa.

This recording is captioned using automatic speech recognition, which may result in inaccuracies in the captions. You can turn captions on by clicking the quotation mark icon on the video screen.